loading...
دنیای فایل گوگل
ali بازدید : 57 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
پروژه حسابداری خیاطی رحات

قیمت:350000ریال

پروژه کامل سی شارپ
سورس نرم افزار حسابداری خیاطی راحت
امکانات پروژه یا نرم افزار:
گرافیک بسیار خوب
تعریف ،ویرایش وحذف مشتریان
تعریف اندازه شلوار و پیرهن برای هر مشتری
ذخیره آخرین اندازه وارد شده برای هر مشتری
تعیین قیمت دوخت پیرهن و شلوار
موجودی اول دوره
خزانه داری
اسناد دریافتی
اسناد پرداختی
فاکتور فروش یا سفارشات
چاپ رسید برای مشتری
گزارشات دقیق
لیست مشتریان
چاپ لیست مشتریان
جستوجوی مشتریان
جستوجوی اطلاعات و اندازه مشتریان
چاپ اندازه پیرهن و شلوار مشتریان
پشتیبان گیری
بازیابی اطلاعات

و...


خرید فایل
ali بازدید : 74 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
جزوه پارسه برنامه سازی پیشرفته C

قیمت:67500ریال

جزوه پارسه برنامه سازی پیشرفته C

جزوه پارسه برنامه سازی پیشرفته C

 

جزوه پارسه برنامه سازی پیشرفته C شامل 179 صفحه می باشد . در انتهای این جزوه نمونه سوالاتی مفصل همراه با جواب آن نیز هست که می توانید از آن استفاده نمایید.

 

فرمت فایل : pdf


خرید فایل
ali بازدید : 80 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
ali بازدید : 65 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
آموزش نرم افزار Arena

قیمت:30000ریال

نام کتاب :  آموزش نرم افزار  Arena

نویسنده : محمود شفیعی

 

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  76

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :   539  Kb

توضیحات :  شبيه سازي يكي از كاربردي ترين دروس مهندسي صنايع، کامپيوتر و ساير رشته ها است. نرم افزارهاي مختلفي وجود دارند كه شبيه سازي را آسانتر مي‌كنند. ARENA بسته نرم افزاري براي شبيه سازي سيستم هاي گسسته پيشامد است كه توسط شركت  Systems Modeling به بازار عرضه شده است . ARENA نرم افزاري كامل براي انجام مطالعات شبيه سازي است و تمام قدم هاي يك مطالعه شبيه سازي را پشتيباني مي كند . ARENA انعطاف پذيري زبان شبيه سازي Siman و قابليت هاي مدل سازي شي گرا را همزمان ارايه مي كند و در عين حال از آساني كاربردي محيط  Microsoft Windows استفاده مي كند.


خرید فایل
ali بازدید : 67 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
چرا كامپيوتر كوانتومي مطالعه مي‌شود؟

قیمت:50000ریال

چرا كامپيوتر كوانتومي مطالعه مي‌شود؟

در این مقاله که در قالب word عرضه گردید، مطالبی درباره چرایی مطالعه درخصوص کامپیوترهای کوانتومی آورده شده است.

بخشی از مقاله:

در جامع رايج، كامپيوترها،‌ در همه جا،  روز و شب به كار مي‌روند. كامپيوترها در زندگي معمولي ما و حرفه‌ ما نقش اصلي را دارند.

اخيراً‌ هنگام به كارگيري كامپيوترهاي كنوني،  در موقعيتهاي مختلف با مشكلاتي مواجه شده‌ايم. يكي از اين مشكلات اطمينان به ارتباط بين كامپيوترها در شبكه مي‌باشد. اين مشكل جدي است. هنگامي كه يك مدرك سري بين دو كامپيوتر مبادله مي‌شود مي‌تواند توسط دستة‌سومي از كامپيوترها هم خوانده شود.

براي پيشگيري از چنين مشكلاتي سيستمهاي رمزي مورد توجه قرار گرفت و به صورت وسيع بر روي آن تحقيق شد. از ميان انواع مختلف سيستمهاي رمزي، سيستمهاي رمزي كليد عمومي RSA بيشتر استفاده شد.

 اين سيستمها بر اساس عامل مشترك يك عدد صحيح بزرگ عمل مي‌كنند كه به سختي انجام مي‌شود و يا ممكن است حتي با ابركامپيوترهاي رايج هم سالها طول بكشد،‌ تا حل شود. طرح رمزي كنوني به وسيلة‌ تمركز بر يك نقطه كم توان كامپيوتر انجام مي‌شود. از آنجايي كه ساختن اين سيستمها ساده است به صورت معمول در ارتباط بين كامپيوترها به كار مي‌روند.

هر چند در سال 1994، p-shor  در آزمايشگاه «AT, T » كشف كرد كه چنين عامل مشتركي ممكن است با يك نمونه كامپيوتر كه ماشيني ترينگ كوانتومي خوانده مي‌شود و اساس يك كامپيوتر كوانتومي است،‌ بسيار سريع تر محاسبه مي‌شود. اين كشف به نوعي به كامپيوتر كوانتومي برجستگي داده است كه ممكن است به رمز گشاينده‌هاي كامپيوتر فرصت دهد تا با موفقيت،‌ حتي به نفوذ ناپذيرترين سيستمهاي طرح رمزي عملاً‌ در زماني كوتاه يورش برند.

هم اکنون می توانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله چرا كامپيوتر كوانتومي مطالعه مي‌شود؟ را دانلود فرمایید.


خرید فایل
ali بازدید : 54 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
آنچه درباره تفاوت هکرها و ککرها نمی دانید

قیمت:30000ریال

آنچه درباره تفاوت هکرها و ککرها نمی دانید

در این مقاله که در قالب word عرضه گردیده است، سعی در معرفی و بیان تفاوت های بین هکرها و ککر ها را دارد.

مقدمه مقاله:

تهاجمات و حملات كامپيوتري به طور متداول و هر روزه روي مي‎دهد و با اتصال شده به اينترنت، كسي در سوي ديگر سعي خواهد نمود از روي كنجكاوي به داخل دستگاه شما سه، پنج يا دوازده بار در روز سركشي نمايد. هكرها بدون آگاهي با اتصالاتي كه جلب توجه نمايد، دستگاهتان را از نظر آسيب‎پذيري مورد بررسي قرار مي‎دهند. اگر كامپيوتر در زمينه‎هاي بازرگاني و تجارت، آموزشي، امور عام‎المنفعه يا نظامي مورد استفاده قرار گيرد بيشتر مورد تهاجم و يورس هكرها قرار خواهد گرفت.

بسياري از اين حملات تنها براي يافتن نفوذي به سپر دفاعي كامپيوتر صورت مي‎گيرد مابقي قفل شكلهاي پيچيده كامپيوتري مي‎باشند، و با نگاه اجمالي به عناوين خبري مي‎توان ديد كه تعداد آنها روبه افزايش مي‎باشد. سالهاي اخير، بانكهاي بسياري از سوي هكرها كامپيوتري مورد تهاجم قرار گرفتند به طوري كه هكرها توانسته‎اند به اطلاعات دسته‎بندي شده‎اي در مورد حسابهاي مشتريان بانك‎ها دسترسي پيدا نمايند. هكرها شماره كارتهاي اعتباري سايت‎هاي مالي و اعتباري مي‎دزدند اغلب در مقابل اينكه اطلاعات كارت اعتباري مشتري را منتشر نكنند، از شركت‎هاي تجاري الكترونيكي، بنگاه‎هاي خبري، و سايتهاي داد و ستد الكترونيكي اخاذي مي‎نمايند كه اينكار باعث شده است كه شركتها درآمد مالي خود را از دست بدهند. هكرها در شركت بزرگ كامپيوتري در بريتانيا قفل سيستم ايمني را شكسته و پس از دسترسي به اصل برنامه اينده شركت را به مخاطره انداختند و اين داستان هنوز ادامه دارد .

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله آنچه درباره تفاوت هکرها و ککرها نمی دانید را دانلود کنید.


خرید فایل
ali بازدید : 90 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
آشنایی با نرم افزار Corel Draw

قیمت:20000ریال

آشنایی با نرم افزار Corel Draw

این مقاله که در قالب word تهیه شده است. توضیحات قابل توجهی درباره نرم افزار Corel Draw داده شده است.

مقدمه مقاله:

برنامه Corel DRAW از بسته هاي نرم افزاري بسيار قدرتمند به شمار مي آيد . اين توانايي از محيط طراحي بسيار پيچيده آن ، در تركيب هاي مختلف ابزارها و جلوه هاي برنامه ناشي مي شود كه تعداد تركيب هاي آن ها تقريبا بي نهايت مي باشد . Corel DRAW در واقع دايره المعارف برنامه هاي گرافيكي مبتني بر بردار به شمار مي آيد.

برنامه Corel DRAW از جمله ابزارهاي گرافيكي بسيار حياتي و غير قابل مقايسه است كه مي تواند فايل هاي هر نوع تصوير گرافيكي را كه مورد نياز باشد ، را ايجاد كند. بسياري از تصوير ها هنوز براي ايجاد خروجي هاي چاپي بوجود مي آيند.

وتصويرهاي مبتني بر بردار در Corel DRAW ويژگي هاي بسيار قدرتمندي براي ايجاد تصوير ها ارائه مي كنند هم چنين اين نرم افزار در تبديل تصوير ها به 2 قالب بندي معروف سازگار با وب يعني JPEG , GIF برخوردار مي باشد. بنابراين Corel DRAW بهترين برنامه براي كار در هر 2 جنبه تصويرهاي گرافيكي به شمار مي آيد زيرا هم ابزارهاي طراحي منحصر به فرد و هم قابليت تبديل تصويرها به قالب بندي هاي نقشه بيتي مورد نياز را ارائه كرده است .

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله آشنایی با نرم افزار Corel Draw را دانلود فرمایید.


خرید فایل
ali بازدید : 53 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
آنچه درباره bios نمی دانید

قیمت:50000ریال

 

آنچه درباره bios نمی دانید

این مقاله در قالب 7 فایل word که درون یک فایل zip قرار دارد عرضه گردیده است. شما میتوانید پس از خارج کردن فایل ها از حالت zip از این مقالات ارزشمند استفاده فرمایید.

موضوعات آورده شده در مقالات:

1- بایوس چیست؟

2- BIOS با ویژگی Plug and Play

3- چگونه BIOS را Update كنيم؟

4- شرح جامع BIOS

5- پيکربندی BIOS

6- باز كردن قفل بايوس

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله آنچه درباره bios نمی دانید را دانلود فرمایید.

 


خرید فایل
ali بازدید : 68 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
درخت ماکادمیا گرانترین خشکبار جهان

قیمت:20000ریال

درخت ماکادمیا گرانترین خشکبار جهان

این مقاله بصورت word در اختیار شما قرار گرفته شده است، و مطالبی در خصوص تاریخچه و توجیه اقتصادی درخت ماکادمیا بیان گردیده است.

بخشی از مقاله:

ماکادمیا درختی است که میوه آن گرانترین و مرغوبترین خشکبار جهان به شمار می رود.این گیاه بومی استرالیایی است و در جنگل های بارانی و مکانهای مرطوب نزدیک نهرها رشد خوبی دارد. آفتاب کامل با اندکی سایه برای گیاه مناسب است و عملکرد مغز را افزایش می دهد. اما اگر کشت تجاری آن مد نظر نباشد، سایه را به آسانی تحمل می کند.گیاه به خشکی مقاوم است، باد، سرمای شدید و شوری را نمی تواند بپذیرد. همچنین نیازی به خاک حاصلخیز ندارد. در هر ترکیب خاک از سبک تا سنگین اما با زهکشی خوب رشد می کند. مزیت اقتصادی این گیاه، اندک بودن هزینه نگه داری آن است.زیرا نیازی به آبیاری ندارد ( به صورت دیم پرورش می یابد) نسبت به آفات و بیماری ها مقاوم است. میوه های آن پس از رسیدن شروع به ریزش کرده و برداشت آن دستی و آسان است.

ماکادمیا از نظر بازرگانی در استرالیا، جنوب آفریقا و آمریکای مرکزی یکی از تولیدات مهم کشاورزی به شمار می رود. کشت تجاری آن در استرالیا و هاوایی در سطحی گسترده انجام می گیرد .در کالیفرنیا به عنوان یک گیاه زینتی پرورش می یابد. آمریکا بزرگترین مصرف کننده ماکادمیا است. مغز ماکادمیا در انواع شکلات کیک و بستنی به کار می رود. همچنین از روغن مغز ماکادمیا می توان در صنایع آرایشی و بهداشتی سود جست. از آنجا که میوه ماکادمیا بیش از 72% اسید چرب غیر اشباع دارد، این خشکبار می تواند افزودنی مناسبی برای رژیم غذایی روزانه، جهت کاهش کلسترول خون باشد و این میوه را می توان به صورت خام، بوداده، با نمک، بی نمک و یا به عنوان چاشنی در غذا مصرف کرد.

صرفنظر از اهداف بازرگانی پرورش ماکادمیا، این درخت همیشه سبز، بلند و گسترده با عمری طولانی و گلهایی بسیار خوشبو، گیاهی زینتی مناسب می تواند باشد.

هم اینک در ایران تعدادی از گونه های این گیاه در منطقه ای از شمال کشور به چشم می خورد و شرایط رشد این گونه درختی در ایران از جنبه اقتصادی در دست بررسی است .

بخش های مقاله:

1- تاریخچه

2- عملکرد

3- توجیه اقتصادی

4- مصارف ماکادمیا

5- خواص ماکادمیا

6- خواص ماکادمیا

7- مسایل اقتصادی ماکادمیا

8- جایگاه ماکادمیا در بازار جهانی خشکبار

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله درخت ماکادمیا گرانترین خشکبار جهان را دانلود فرمایید.


خرید فایل
ali بازدید : 53 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
آشنایی با كودها و كاربردشان

قیمت:20000ریال

آشنایی با كودها و كاربردشان

در این مقاله که در قالب word عرضه گردیده است، مطالبی درباره انواع کودهای جامد و مایع و کاربدشان در کشاورزی مورد بحث گردیده است.

بخشی از مقاله:

اكثر كودهاي به كاربرد شده در نيوزلند به شكل جامد هستند. جدول زير راهنماي كلي براي كاربرد كاربرد كودهاي n وp وk وs كه بيشتر استفاده مي گردد مي باشد.محصولات  گنجانده شده، محصولات قليايي هستند.این محصولات در زمانی که به تنهایی یا به صورت یک ترکیب (ترکیب با دیگر محصولات) استفاده می شوند نیاز های مواد مغزی را برای اثر حالت ها بر آورده می کنند. برای سهولت, ترکیبات استاندارد و ترکیبات این محصولات قلیایی تهیه و به عنوان طرح استاندارد کود فروخته می شود. مثال ها شامل اسید فسفریک ÷تاسیم و مقداری از محصولاتsuperplus و magphos  می باشد.

افزودننی ها مانند عناصر کم اهمیت می توانند به عنوان ترکیبات خاص و مورد نیاز و ترکیبات محصولات  قلیایی گنجانده شوند که طرح های غیر استاندارد کود هستند و می تونند  برای  بر آورد نیاز های خاص تولید شوند.

محصولات از سوپر (خوب) حل شدنی و سوپر سه گانه تا محصولات آزاد دیر اثر که تنها اگرph کمتر 6 و میزان بارندگی بیشتر از 800mm  باشد و در حالت حفظ  و نگهداری استفاده شوند, طبقه بندی می گردند. سوپر فسفات نیز شامل s است  و خمل کننده ایداآلی برای افزودنی ها و عناصر ناچیز است . PوS مواد مغذی اصلی مورد نیاز خاک های چوپانی هستند.

پتاس می تواند به بیشتر محصولات قلیایی مانند سوپر برای دادن مقداری از نسبت های K و P افزودنه شود. فرمول استاندارد در برگیرنده پتاس در بسیاری از جاها استفاده نی شئد. 15 در صد پتاس شامل 8 درصد K باضریب یک Pو 12 می باشد. 3 درصد پتاس شامل 15 درصد K با ضریب  تقریبا 2 می باشد. این محصولات در مزارع لبنیاتی و مزارعی که از آن لبنیات تهیه می شود . چراگاه های علوفه خشک و علوفه سیلو شده و محصولاتی که دوستدار K زیاد هستند (مانند کیوی)زیاد استفاده پتاس بیشتر موباتتاس استفاده شود.

 

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، میتوانید مقاله آشنایی با كودها و كاربردشان را دانلود فرمایید.


خرید فایل

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 982
  • بازدید کلی : 28,515