loading...
دنیای فایل گوگل
ali بازدید : 68 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)
آشنایی کامل با انواع مودم

قیمت:50000ریال

آشنایی کامل با انواع مودم

در این مقاله که در قالب word عرضه گردیده است، مطالبی پیرامون اطلاعات عمومی انواع مودم و نحوه خرید مودم و آشنایی با مودم ADSL بیان گردیده است.

بخشی از اطلاعات عمومی مقاله:

اطلاعات عمومي

داده هاي رايانه اي به صورت رقمي ( ديجيتال ) ( Digital ) بوده كه با ارقام 0 تا 1 نشان داده مي شوند. اين نوع داده ها در خطوط تلفن قابل انتقال نيستند. بنابراين براي انتقال داده هاي رايانه اي نياز به يك مبدل ميباشد كه داده هاي رقمي را به امواج قياسي ( آنالوگ ) ( Analog ) تبديل كند. مبدل داده هاي رقمي به امواج قياسي مودم ( Modem ) نام دارد كه داده ها را از رايانه دريافت كرده و به امواج صوتي كه شبيه صداي انسان است تبديل مي كند. اين امواج صوتي در خط هاي تلفن ، قابل انتقال بوده و مي توان به مودم و رايانه ديگري كه درذ نقطه اي دورتر قرار دارد ارسال كرد. در رايانه گيرنده ، مودم عمل عكس را انجام داده ،‌و امواج صوتي را كه حاوي اطلاعات هستند را به شكل داده هاي رقمي تبديل كرده و به راسيانه انتقال مي دهد. بنابراين مي توان گفت براي رايانه ، مودم مثل دستگاه تلفن براي انسان است. براي همين هم كلمه مودم از تركيب واژهاي زير ساخته شده است:

  1. Modulator
  2. Demodulator

يك مودم داراي قسمت هاي زير است:

منبع تغذيه ،‌كه ولتاژ متناوب برق شهر را به ولتاژ مستقيم ( دي سي ) (‌DC ) مورد نياز مدارهاي مودم تبديل مي كند.

تراشه مودم ( Modem chip ) ،‌كه تبديل دو طرفه ، يسگنال هاي صوتي رقمي و سيگنال هاي پيوسته قياسي را به عهده دارد. بدون اين تراشه ،‌مودم نيازمند هزاران ترانزيستور و قطعه الكترونيكي ديگر براي انجام اين وظيفه پيچيده است.

پردازنده مودم ، كه قلب مودم را تشكيل مي دهد و تقريباً كليه قسمت هاي مودم را كنترل مي كند. عمليات تراكم داده ها و آشكار سازي خطا را مطابق پيمان ( Protocol ) وضع شده از سوي « كميته بين المللي مشاوره تلفن و تلگراف »
 ( CCITT [ Consulative Committee for International Telephone and Telegraph] ) اجرا مي نمايد.

بخش رقمي مودم از واسط خط مشترك ( Subscriber line interface ) كه به شبكه تلفن وصل مي شود ،‌شروع مي شود. مدار محافظ اين بخش مودم را در مقابل جرقه هاي الكتريكي و اضافه بار محافظت مي كند.

واسط « آراس 232 سي »  ( RS – 232C ) مودم را به ترمينال يا رايانه ميزبان وصل مي كند.

 

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله آشنایی کامل با انواع مودم را دانلود فرمایید.


خرید فایل
ali بازدید : 69 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)
پکیج آموزش پرورش بوقلمون

قیمت:100000ریال

کامل ترین و بهترین پکیج آموزش پرورش بوقلمون همراه با اطلاعات کاملی از این پرنده سود آور که به ایجاد کار آفرینی و در آمد زایی کمک بسیار زیادی میکند امیدوارم با قیمت بسیار پایین خدمتی به همه هموطنان عزیز کرده باشیم


خرید فایل
ali بازدید : 77 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)
منظور از حسابداری صنعتی (بهای تمام شده)چیست؟

قیمت:40000ریال

منظور از حسابداری صنعتی (بهای تمام شده)چیست؟

حسابداری صنعتی شاخه ای از علم و  فن حسابداری است که وظیفه جمع آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات را بر عهده داشته و باتجزیهو تحلیل گزارشهاو بررسی راههای تولید روشهای تقلیل بهای تمام شده تولیدات را بیان می کند.

اهمیت حسابداری بهای تمام شده برای چیست؟

در واقع حسابداری صنعتی یا حسابداری بهای تمام شده یک ابزار بسیارمهم در اختیار میریت میباشد تا مدیران را در برنامه ریزی ، کنترل ونظارت وبررسی نتایج فعالیتها، یاری نماید.

مدیریت با استفاده از حسابداری صنعتی ،بهای تمام شده تولیدات را محاسبه می کند و کنترل خود را برروی هزینه های مواد ،دستمزد و و سایر هزینه های تولید اعمال می کند.

مدیران اگر گزارشات دقیق و صحیحی از عوامل هزینه نداشته باشنددر تصمیم گیری خود در جهت افزایش تولید یا سایرتصمیم گیریها و راه انجام تصمیمات خود با مشکل مواجه خواهندشد .


خرید فایل
ali بازدید : 72 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
دانلود طرح توجیهی کاسه نمد

قیمت:100000ریال

فرمت فایل :PDF

در این مطلب طرح توجیهی تولید کاسه نمد با ظرفیت پیشنهادی 400 تن درسال تهیه شده توسط شرکت گسترش صنایع پایین دستی پتروشیمی آماده دانلود می باشد.

موارد کاربرد:کاربرد این وسیله در وسایل نقلیه و ماشین لباسشویی

مواد اولیه:کائو چو،گوگرد،دوده،اسید استئاریک،اکسید روی

کاسه نمد یا محافظ یاتاقان برای محافظت از یاتاقان در مقابل نفوذ آب و خرابی آن استفاده میشود.

 

برخی مطالب موجود در فایل طرح توجیهی کاسه نمد:

_تعداد اشتغالزایی

_مساحت زمین مورد نیاز

_میزان مصرف سالانه مواد اولیه

_هزینه های ثابت و متغییر

_محل پیشنهادی اجرای طرح

_شرایط واردات وصادرات

_شماره تعرفه گمرکی

_اهمیت کالا در دنیای امروز

_شرایط عرضه و تقاضا


خرید فایل
ali بازدید : 89 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی

قیمت:40000ریال

•زهكشی

فرآیند خارج كردن آب سطحی اضافی و مدیریت سفره آب زیرزمینی كم عمق از طریق نگه داشت و دفع آب و مدیریت كیفیت آب برای رسیدن به منافع دلخواه اقتصادی و اجتماعی است، در حالی كه محیط زیست نیز حفظ شود.

•زهكشی در گذشته‌های نزدیك

زهكشی زیرزمینی به شیوهٔ امروزی اولین بار در سال 1810 میلادی در انگلستان به كار گرفته شد و بتدریج به سایر نقاط اروپا رفت. با اختراع تنبوشه ساز سفالی (1840)، روند توسعه زهكشی در اروپا تسریع شد.

زهكشی در اوایل دهه 1960،‌ با پیدایش لوله پلاستیكی با دیواره صاف و نازك، سپس با ابداع لوله‌های كنگره‌دار شتاب قابل ملاحظه‌ای یافت. در حوالی سال 1970 استفاده از ماشینهای زهكشی آغاز شد و شتاب بیشتری به توسعه زهكشی زیرزمینی داد. كاربرد فرستنده و گیرنده‌های لیزری، دقت در كنترل نصب زهكش‌ها را افزایش داد.

کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی

•زهكشی در ایران

احداث اولین شبكه‌های نوین آبیاری و زهكشی در دهه 1310 در جنوب كشور صورت گرفت و اولین زهكش روباز با استفاده از ماشین در حوالی سال 1335 در شاوور خوزستان ساخته شد. در سال‌های 1341 و 1342 اولین شبكه زهكشی زیرزمینی با استفاده از لوله‌های سفالی در دانشكده كشاورزی دانشگاه جندی شاپور (شهید چمران) واقع در ملّاثانی (رامین) اهواز در وسعتی حدود 500 هكتار با نیروی كارگری به اجرا در آمد.

در همین سال‌ها بود كه اولین ماشین زهكشی وارد كشور شد. اولین طرح بزرگ زهكشی به وسعت 11000 هكتار در هفت تپه به اجرا درآمد. سپس زهكشی اراضی شركت كشت و صنعت كارون و همزمان با آن زهكشی اراضی آبخور سد وشمگیر در گرگان آغاز شد. دشت‌های مغان، دالكی در بوشهر،‌ زابل، میانآب، بهبهان، طرح‌های هفت‌گانه توسعه نیشكر در خوزستان از جمله طرح‌های بزرگ دیگری هستند كه اجرای آنها به اتمام رسیده است.

کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی


خرید فایل
ali بازدید : 54 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
معماهای جالب ریاضی با جواب

قیمت:100000ریال

معماهای جالب و تخصصی ریاضی همراه با جواب حتی برای دانشجویان کاملا علمی و قابل اثباتو همچنین آشنایی با ریاضی دانان مشهور

"من در خانه ترازویی دارم که درست تنظیم نشده است، زیرا وقتی که داریوش روی آن می ایستد، وزن او را 10 کیلوگرم و زمانی که سیمین روی آن قرار می گیرد، وزنش را 14 کیلوگرم نشان می دهد. اما وقتی هر دو با هم روی آن می ایستند، وزن آن ها را 22.5 کیلوگرم نشان می دهد. داریوش و سیمین هر کدام چقدر وزن دارند؟ "

x = وزن داریوش
y = وزن سیمین
z = مقدار وزنی که ترازو اشتباه نشان می دهد

 



- مردي تردست كه با جواني ساده دل اما آزمند همسفر شده بود و به مقدار پولش
پي برده بود به او چنين پيشنهادي كرد:
تردست:دوست داري پولت را دو برابر كنم؟؟
ساده دل:چه بهتر از اين.
تر دست:يك شرط دارد هر بار كه پولت را دو برابر كنم بايد 800 تومان به من بدهي
قبول ميكني؟؟
ساده دل شرط را پذيرفت اما پس از 3 بار همه ي پولهايش را از دست داد!!


خرید فایل
ali بازدید : 62 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
مقاله امواج ضربه ای نرمال

قیمت:100000ریال

دانلود مقاله تخصصی و علمی در مورد امواج ضربه ای نرمال، کاملا تخصصی

 

براساس تئوری کیتیک می دانیم جریان شامل تعداد زیادی از مولکولهای سیال در واحد حجم می باشد و انتقال جرم ، مومنتوم و انرژی از طریق حرکت این مولکولها صورت می گیرد

ضربه می تواند به عنوان یک پیش تراکم در یک میدان جریان مافوق صوت توصیف شود بطوریکه فرآیند جریان در امتداد جلویی منجر به تغییر ناگهانی در ویژگیهای سیال می شود.

 

 

مسلماً سؤالاتی مطرح می شود:آیا ممکن است در یک میدان جریان پیوسته یک سیال واقعی انفصال داشته باشیم؟ما باید بدانیم که بررسیهای بالا تنها یک تصور از جریانهای بسیار بالایی است که در یک موج ضربه ای ، در انتقال از حالت 1 به 2 ، دقیقاً روی می دهد.این جریانهای شدید ، فشار غلیظی تولید می کنند و گرما منتقل می شود.یعنی شرایط بی تعادلی در داخل ضربه.فرآیندهایی که در داخل خود موج ضربه ای صورت می گیرند ، بسیار پیچیده می باشند و نمی توان آن را براساس ترمودینهامیکهای ساکن بررسی کرد.

 

از معادلات (11- 5) ، (13- 5) ، (16- 5) ، (18- 5) و (19- 5) مشخص است که برای یک گاز کامل با r مشخص ، T21T1P21P1 و (S2-S1) همگی از عملکردهایی از M1 می باشند.این اهمیت عدد Mach را در کمیتهای عددی جریانهای متراکمی توضیح می دهد.در این مرحله ، ما باید تشخیص بدهیم که سادگی معادلات بالا از این واقعیت بدست می آید گاز کامل فرض شده است.برای مشکلات دینامیکی گاز با حرارت بالا ، بیانات بسته همانند معادلات (11- 5) – (18- 5) به طور کلی ممکن نمی باشند و ویژگیهای ضربه ی نرمال باید به طور عددی پردازش شود.نتایج این قسمتM1 را برای هوا در شرایط استاندارد *****در نظر می گیرد.فراتر از Mach 5 ، حرارتی که در ضربه ی نرمال بدست می آید به اندازه ی کافی بالا است تا از تداوم r بکاهد.


خرید فایل
ali بازدید : 57 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
کلید وازه آزمون اجرا نظام مهندسی عمران

قیمت:160000ریال

کلید واژه آزمون نظام مهندسی که راه حل کمبود وقت در آزمون نظام است، در حال حاضر تبدیل به یک سبک بسیار قوی برای قبولی در آزمون می باشد. اکنون پس از گذشت 3 دوره حضور موفق با استقبال فراوان و بازخوردهای بسیار عالی بعد از آزمون و اعلام نتایح رو به رو شده است. با در اختیار داشتن این جزوه می توانید در آزمون نظام مهندسی کلمه کلیدی سوال مورد نظر را در این فهرست پیدا کرده و لیست صفحاتی که در مباحث 22 گانه نظام مهندسی و منابع دیگر این کلمه آمده است را پیدا کنید و با مراجعه به کتاب جواب سوال را با سرعت زیادی پیدا کنید و مشکل همیشگی کمبود وقت را حل کنید. فایلی که در اختیار شما گذاشته ایم شامل 9200 واژه کلیدی آزمون اجرای نظام مهندسی رشته عمران می باشد. 


خرید فایل
ali بازدید : 87 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
مقاله حسابداری با ترجمه

قیمت:70000ریال

 

برترین مقاله تخصصی همراه با ترجمه فارسی در زمینه حسابداری و مبحث مهم مدیریت سود

Abstract
Existing explanations for price discrimination in products and services invoke exogenous
reasons like customer segmentation, information rents, transactions costs, or inventory
constraints. By contrast, we propose the sellers’ objective to smooth profits as a possible
endogenous explanation. We show that when sellers carry multiple products, the spread
in buying and selling prices of any product depends on the profits and inventory positions
of the other products. Consequently, sellers may price the same product differently
depending on the range of products that they carry
.

 

هموار سازي سود : SMOOTHING PROFIT

 

نقش استانداردهای حسابداری و

راهکارهای مقابله با آن

 

مقدمه

این مقاله به یکی از مباحث مهم مدیریت سود، یعنی هموارسازی سود می پردازد.به طور کلی هموارسازی سود عبارت است از اعمال نظر مدیریت شرکت در تقدم و تاخر ثبت حسابداری هزینه ها و درامدها و یا به حساب گرفتن هزینه ها یا انتقال انها به سال های بعد به طوری که باعث شود شرکت در طول چند سال مالی متوالی از روند سودبدون تغییرات عمده برخوردار باشد.هدف مدیریت این است که شرکت را در نظر سرمایه گذاران و بازار سرمایه با ثبات و پویا نشان دهد.در این مقاله به روش های هموارسازی سود از یک طرف و از طرف دیگر به سازوکارهایی از قبیل ویژگی های کیفی اطلاعات و افشاء بیشتر باعث می شود مدیریت شرکت در فرایند هموارسازی موفق نباشد می پردازد.

 

 


خرید فایل

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 1,000
  • بازدید کلی : 28,533